بهترين و سريعترين مرجع دانلود كارآموزي و پروژه و پايان نامه
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 20
دیروز : 26
افراد آنلاین : 1
همه : 1511
چت باکس

اگر دنبال سايتي مي‌گرديد تا مطالبتان رو تبليغ و منتشر كند و يا اگر به دنبال پرامتيازترين مطالب به‌روز و مفيد مي گرديد اين متن را تا انتها بخوانيد.

افراد زيادي هستند كه در شبكه‌هاي اجتماعي به دنبال جذب بازديدكننده بيشتر براي محصول يا مطالب خود هستند. بسياري از مردم هم در شبكه‌هاي اجتماعي به دنبال خبرهاي جديد و به‌روز مي گردند.

اما مشكل اصلي اينجاست كه براي جذب مخاطب در شبكه‌هاي اجتماعي بايد زمان و انرژي زيادي صرف كرد. از طرفي با توجه به سيل مطالب در شبكه هاي اجتماعي، پيدا كردن بهترين‌ها و به‌روزترين ها هم، براي وبگردها كار وقت‌گيري است.
به همين دليل جاي خالي يك شبكه محتوا محور به شدت احساس مي‌شود.

 

تيكفا يك شبكه بهينه سازي محتوا است و افراد مختلف مي‌توانند بدون نياز به تأييد مدير سايت، مطالب خودشان را ارسال كنند تا افراد زيادي در همان لحظه ارسال آن را مشاهده كنند. ساير كاربران هم در صورت پسنديدن مطلب شما آن را تيك خواهند زد و برترين مطالب به دست كاربران انتخاب خواهد شد.

مطالبي كه تيك(امتياز) بالاتري كسب مي‌كنند در صفحات اصلي تيكفا نمايش داده مي‌شوند و به اين ترتيب بازديد بيشتري از آن‌ها مي‌شود. نه تنها پست‌ها بلكه كامنت‌ها هم اعتبارسنجي مي‌شوند و برترين كامنت ها در صفحه اصلي سايت نمايش داده مي شود.

تيكفا شبكه اجتماعي

كساني كه دنبال به‌روزترين مطالب مفيد كه با رأي كاربران انتخاب شده باشد مي‌گردند بهترين گزينه اين است كه وارد صفحات موضوع بندي شده تيكفا بشوند و پرامتياز ترين و جديدترين مطالب را دريافت كنند. موضوعات تيكفا عبارتند از: سياسي فرهنگي ورزشي هنري فناوري اجتماعي مذهبي علمي سرگرمي كودك

Screen Shot ۱۳۹۵-۱۰-۲۸ at ۹.۱۲.۴۷ قبل‌ازظهر

براي ارسال مطلب در تيكفا لازم نيست حتماً تمام مطلب را منتشر كنيد بلكه با درج لينك مطلب خود در سايت، وبلاگ و … مي‌توانيد آن را به ساير كاربران معرفي كنيد. به اين ترتيب بازديد از مطالب شما در سايت وبلاگ و يا صفحه شما در شبكه‌هاي اجتماعي بالاتر خواهد رفت. اشتراك گذاري لينك يكي از قابليت هايي است كه كاربران زيادي از آن براي معرفي سايت، وبلاگ و يا مطالب شبكه هاي اجتماعي استفاده خواهند كرد.

در تيكفا آسان‌ترين روش اشتراك گذاري فيلم را تجربه مي‌كنيد. كافيست لينك صفحه‌اي كه فيلم مورد نظر شما در آن قرار دارد را وارد سايت كنيد تا به صورت خودكار فيلم و عنوان آن به اشتراك گذاشته شود.

تيكفا ارسال مطلب

محيط شكيل، بومي، مدرن، ساده و سبك تيكفا باعث جذب كاربران زيادي شده است و افراد زيادي براي ايجاد يك رزومه از خود و جمع آوري و معرفي آدرس شبكه‌هاي اجتماعي خود در سايت تيكفا ثبت نام كرده اند.

صفحه پروفايل تيكفا

صفحات پرطرفدار و جذاب هر لحظه در سايت نمايش داده مي‌شوند و علاوه بر آن برترين كامنت‌هاي كاربران هم در صفحه اصلي قرار مي‌گيرد. صفحات راه‌اندازي شده به شدت مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است و مطالب اين صفحات معمولا بحث برانگيز و به‌روز هستند به گونه اي كه بسياري از كاربران براي دريافت مطالب جديد و بيان نظراتشان به اين صفحات مراجعه مي كنند. برخي از پرطرفدارترين صفحات تيكفا جديدترين فيلم ها و كليپ و نظرسنجي انتخابات و … مي باشد.

نبايد فراموش كرد كه تيكفا هم به كاربراني كه از كامپيوتر براي اتصال به اينترنت استفاده مي‌كنند خدمات ارائه مي‌كند و هم به كاربران موبايل و تبلت كه با ورود به بخش نرم‌افزار اندرويد تيكفا مي‌توانند نرم‌افزار اندرويد شبكه اجتماعي تيكفا را دانلود و روي گوشي هاي هوشمند از آن استفاده كنند.

نرم افزار اندرويد تيكفا

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۱۱:۴۳:۳۲ ] [ ketabpich ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب